regnig helg...



image27
Hej hej,den här "härliga" bilden tog jag på mitt landställe i helgen,det verkligen SPÖREGNADE och HAGLADE,och inte nog med det,DET ÅSKADE OCKSÅ!
Usch!

Min lördag var väldigt våt,om man säger så,hehe.
Min kusin hade fotbolls-tränings-läger inte långt ifrån mitt landställe,så vi åkte dit och kollade.
I bilden på vägen dit regnade det lite bara,men när vi väl kom fram så öste regnet bara ner.
Så alla flickor 96,97,98 från skogås...;Om ni såg en blöt tjej med blommiga stövlar,svarta stuprör,svart jacka,rosa sjal och rinnande mascara så var det jag!

Söndagen var inte lika blöt,som tur var,
Min pappa hade hittat en jätterolig "maskin" som vi åkte om kring på,JIPPIIIE!
Så här såg den ut:
image28

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch för regn!
jippi för sol!

2008-05-20 @ 16:57:35
Postat av: Anonym

guuuuud villken fin blogg!

2008-05-22 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0