Min dag

Tjo på er!
Eller "Goder Afton,gott folk" om man ska va tjusig,hihi.

Nu ska jag berätta om min minst sakt normala dag,fniss.
Det började med att klockan pep vid 06.15,men självklart somnade jag om och gick upp ca en halvtimme senare vid 06.45.
Jag fixade ordning som vanligt.
Sen,vid 07.50,var det dags att va skolpolis igen,yes,vad jag har längtat........(NOOOOT)
Det skulle tydligen vara någa nyblivane skolpoliser från 5:an som skulle "praoa" idag.
Rätt skönt,men jobbigt att stå och "övervaka" 5:orna så dom gjorde rätt.
En av dom två femmorna som skulle praoa kom 20 min sent,när det bara var fem min kvar! AJJA BAJJA!
Sen var det slöjd,-träsljd.
Jag och Sara satt mest vid datan och sökte på "Kines" på google och gjorde "Jesus-test",haha
Sara hitta två roliga bilder på en ugly snubbe,haha,vi skratta ihjäl oss,typ....
Här är bilderna:

image20
Haha,visst har vi kul humor?

Sen efter lunch spelade våran klass fotbolls-turnering mot 5A.
Aidaj och Amanda va dom enda tjejerna som spelade,men jag Sara och Irma hejade på,såklart!
Femmorna fick förja med 1 straff och 1 mål....
Dom vann,tyvär.

Lite senare på dagen bjöd Aidaj på tårta,läsk & chips,JUMMIE!
Eftersom hon fyllde år,
GRATTIS FÖRRESTEN AIDAJ!

Det blev lite "tårt-krig",haha
Jag muulade Reshad med tårta i ansiktet,heehhe
Två gånger dessutom!
Men han fick 40 spänn för det.

Efter skolan gick jag,Sara,Irma,Aidaj & Danne ner till bandängen och käka tårtan som bvlev kvar,haha,men såklart skulle Danne kaste den på Sara....fiss.

Aja,det här hade jag på mej idag:
image21
Men nu börjar Desperate Housewives,måste dra nu!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kläder,soet

2008-05-07 @ 19:57:06
Postat av: Anonym

QUASIMODO ÄLSKLING

2008-05-09 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0