Det blev inga skor..,men en underbar tunika!

 
Hej hopp på er!
Som ni kanske vet så skulle jag köpa nya skor i helgen,och tyvär så blev det inte så dåra.....
Jag hittade inte några jag "blev kär i" så då fick det va,
men jag ska nog köpa ett par innom kort,tihihi

Men jag köpte den här ur söta tunikan istället för skor på Gina Tricot för 200:
image23
Blir fin-fin med ett skärp i midjan,ett par tights/strumpbyxor och en stylish väska till!
Och blommigt är ju ett måste i vår/sommar!

Men annars har min hälg varit bra,jag har varit på landet och solat eftersom att det var så varmt (skööönt)
Och det är så kul nu när alla blommor börjat blomma,och särskillt körsbärs-blommor som är så fina!

skriver mer snart,ha tålamod,hihi
Puss och kram på er!
tjing tjong!
 

Kommentarer
Postat av: sau

Söt den var.

2008-05-14 @ 18:21:49
URL: http://sau.blogg.se
Postat av: olivia

hihi,tack tack (:

2008-05-20 @ 20:15:48
URL: http://AbsolutOlivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0