oj,nu var det länge sen!

hejsan,det var jätte länge sen jag skrev i min blogg.
förlåt,men jag har haft det så fullt upp sissta tiden,men jag ska skärpa mej!
det är många som har "klagat" på att jag inte har skrivit på länge....

Men nog pratat om det,för nu är det SOMMARLOOOV!!
yes
,vad skönt asså!
Och sen efter lovet börjar jag i en ny skola,Matteus-skolan i Odenplan...
Kommer bli kul,men jag komme sakna alla i min gammla klass i bandhagen  :(

Men det är låååångt kvar tills dess,lovet har ju bara börjat  :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAA!

äntligen!

jag har saknat din blogg som faaaan! <3

2008-06-16 @ 14:46:30
Postat av: Pernilla

hej det va länge sen! ska ni till stugan i helgen? :)

2008-06-23 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0