hellre bada än blogga

hejsan,
jag har nt skrivit i bloggen på hela sommaren,fötlåt ännu en gång.
 har nt haft tid om man säger så,ja ni vet ju hur dt är på somnmaren.
jag är helre ute i värmen med mina kompisar,badar,grillar,softar med familjen och allt annat som hör sommaren till än att sitta framför datorn,heheh.
men just nu så regnar dt,så jag plockde fram min (älskade?) laptop.

men jag funderar på att lägga ner bloggen,men jag är somsagt nt säker.
jag kanske bbara ska göra en ny med ett nytt (frächt) namn,hehe.
ni kan gärna ge förslag (;



Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeej!

lägg nt ner bloggen! (: <3

söt bild förresten ;)

2008-08-02 @ 14:49:45
Postat av: Anonym

fett söt du är :$

2008-08-02 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0