-


hej,tänkte berätta lite om gårdagen (;

vi,(jag mamma pappa,johanna, med flera) åkte till katrine holm,dt liggar ganska nära vårat landställe.
där "shoppade" vi lite födelsedags presenter till min kusin som fyller år på lrdag,jag köpte en väska till mej själv oxå.
hittade en jättesnygg adidas tröja på en liten sportaffär där,och kan ni gissa priset? 100 kr!
riktig billig alltså,men tyvär fanns dt bara småbarns modeller som va förkorta i armarna.....
synd,
sen så träffade jag nellie på kappahl,hann nt snaca så länge med henne för vi skulle iväg och fika.
hände nt så mkt mer,åt hos farmor och farfar med kusin vitamin och alla,
åkte hem vid 23.00 tiden.

HEJS SVEJS
/busiga olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du den då om den är för liten i ärmarna ?

2008-08-05 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0